середа, 5 квітня 2017 р.

Розвиток мовлення № 4. Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Твір-роздум за оповіданням.(письмово)

05.04.2017                              Урок № 55
Тема. Розвиток мовлення № 4. Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Твір-роздум за оповіданням.(письмово)
Мета:Підсумувати й  узагальнити  знання учнів про оповідання; розвивати навички написання творів, характеристики героїв, висловлення своїх думок та вражень; виховувати духовну стійкість, оптимістичне світобачення, наполегливість у навчанні та праці, досягненні шляхетної мети.
Тип уроку: розвиток мовлення.
Обладнання: зразки творів, підручник О.М. Ніколенко.
Хід уроку
І Вступна частина
Створення емоційної готовності учнів до уроку.
ІІ Оголошення теми уроку та завдань.
Розвиток мовлення №1. Твір-роздум за оповіданням.(письмово)
1.Розвивати навички написання творів, характеризувати головних героїв.
2. висловлювати свої думки та враження.

IІІ Робота над написанням твору.
1.     Пригадатайте структуру твору
2.     Зачитування зразка твору
3.     Бесіда за змістом зразка
4.     Самостійна робота над написанням твору
    “Усмішка” , замислюєшся над багатьма проблемами нашого часу і майбутнім планетиЗемля.
Головна героїня новели – картина “Мона Ліза” Леонардо да Вінчі. Осінь 2061рік. Холодно. Велике місто. Точніше те, що від нього залишилося після атомних бомбардувань. Люди втратили надію на краще життя. Вони жорстокі і поняття добра, краси, людяності для них не існує. Вже зруйновано заводи, розбитий останній автомобіль, тепер настала черга картини”Мона Ліза”. Між руїн будівель утворилася довжелезна черга. Том, хоча й стоїть у черзі, щоб плюнути на картину, починає замислюватися над тим, навіщо плювати, навіщо знищувати все прекрасне, навіщо вбивати, руйнувати все навколо. Том завмер перед картиною. Натовп вив, і руки дзьобали портрет, наче голодні птахи. Шматочок з Усмішкою у руках Тома. Картину знищено. Натовп розійшовся. Навкруги стало тихо. Світ заснув. Не міг заснути лише маленький хлопчик Том.
Від людей, що зараз живуть на Землі, залежить, яким буде майбутнє планети і чи буде воно взагалі. Якщо люди збагнуть, наскільки необхідні вічні цінності, не допустять екологічної катастрофи, то “Мона Ліза” посміхатиметься і наступним поколінням. А думати про це вже потрібно сьогодні.
ІV Домашнє завдання.
1.     Опрацювати матеріал підручника с.203-204.




Немає коментарів:

Дописати коментар