вівторок, 11 квітня 2017 р.

Життєвий і творчий шлях німецького письменника Патріка Зюскінда. Риси постмодернізму в повісті «Запахи. Історія одного вбивці».

12.04.2017р.                                   Урок № 58, 11 клас 2 год.
Тема. Життєвий і творчий шлях німецького письменника Патріка Зюскінда. Риси постмодернізму в повісті «Запахи. Історія одного вбивці».
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, ознаками постмодернізму в його найвідомішому творі; розвивати навички сприйняття й аналізу творів постмодернізму, висловлення своєї думки та її аргументування; розширювати кругозір учнів, виховувати естетичний смак, критичне мислення.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: підручник, портрет письменника, текст твору, ілюстрації до нього.
Хід уроку
І Мотиваційний етап.
1.Забезпечення емоційної готовності учнів до уроку.
   ІІ Оголошення теми та завдань уроку.
Знати: життєвий і творчий шлях письменника;
Вміти: аналізувати оповідання.
IІІ Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу.
1984 року Патрік Зюскінд написав одноактний монолог «Контрабас». Після прем’єри в Мюнхенському театрі п’єса стала однією з найпопулярніших у Європі. Одна із цюріхських газет відзначала, що «віртуозне володіння мовою, тонкий гумор автора, неприховані симпатії до свого героя, вигідно вирізняють цей твір серед багатьох драматичних одноденок». Театральні критики писали захоплені відгуки про твір «Контрабас»: «П’єсу Патріка Зюскінда хочеться цитувати безкінечно, захоплено милуючись її гармонійною побудовою, неспішно смакуючи вишукані перепади авторської думки».
1985 року був надрукований роман «Запахи. Історія одного вбивці», який приніс авторові світову славу. Цей твір перекладений більш ніж 30-ма мовами світу, близько десяти років був бестселером. Наступного року письменник отримав у Парижі премію Гутенберга за най-
кращий іноземний роман. Німецька преса відгукнулася на це так: «Про те, що описує Зюскінд, можна не тільки довідатися по запаху, відчути на смак, побачити й почути; це художник, який уміє показати вбоге життя в його великому внутрішньому драматизмові».
Нині письменник живе в Мюнхені та Парижі, є членом Пен-клубу. Він веде замкнений спосіб життя, уникає публічності.
Творчість П. Зюскінда близька до літературних традицій Ф. Кафки, Ґ. Ґарсія Маркеса та інших прибічників фантастичного перетворення реальності, у якій абсурдність життя переплітається з глибоким філософським змістом.
Слово вчителя
ІV Закріплення знань, умінь і навичок.
Складання психологічного портрета письменника .
V  Рефлексія.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Продовжте речення:
·         Я зрозумів(-ла), що сучасна література…
 VІ Підсумок уроку. Оцінювання роботи учнів.
-         Що нового ви дізнались на сьогоднішньому уроці?
-         Що вас вразило? Здивувало?
-         Про що б ви ще хотіли дізнатись?
VIІ Домашнє завдання.
Знати біографію письменника.
Прочитати роман «Запахи…».




Немає коментарів:

Дописати коментар