четвер, 8 грудня 2016 р.

Розвиток мовлення №2. Система образів роману.(усно)

14.11                              Урок №14 10 клас
Тема. Розвиток мовлення №2. Система образів роману.(усно)
Мета: підсумувати й узагальнити знання учнів про ідейно-художні особливості  роману «Злочин і кара»;  розвивати усне  мовлення, уміння обґрунтовувати свою думку, наводити приклади з тексту, проводити паралелі з життям; виховувати толерантність, культуру поведінки, найкращі людські якості.
Тип уроку: розвиток усного мовлення.
Обладнання портрет письменника, видання твору.
Хід уроку
І Вступна частина
Створення емоційної готовності учнів до уроку.
ІІ Оголошення теми уроку та завдань.
Розвиток мовлення №2. Система образів роману.(усно)

1.  Умій чітко визначати предмет суперечки, обговорення, орієнтуватися на ті положення, через які ведеться спір.
2. Висловлювати свої думки та враження.

IІІ Робота над обговоренням твору.
Пам'ятка учаснику обговорення
1.         Умій чітко визначати предмет суперечки, обговорення, орієнтуватися на ті положення, через які ведеться спір.
2.         Намагайся правильно оперувати понятійним апаратом.
3.         Шанобливо стався до думок та особистості своїх опонентів.
4.         Будь витриманим, тактовним, толерантним, не перебивай співрозмовника. Не критикуй його особисті якості.
5.         Дотримуйся культури й логіки висловлювання.
6.         Добирай для доказів цікаві, переконливі факти й аргументи, приклади з літератури, із власних спостережень.
7. Вмій робити висновки й корегувати свої погляди та думки.
Перегляд  відеозапису характеристики головних героїв.
Домашнє завдання. Підготуватись до контольної роботи. Написати твір.
1 чому злочин і кара Родіона Раскольникова? (за романом Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара").

2.Гуманізм, добро і любов у романі Достоєвського «Злочин і кара»




Немає коментарів:

Дописати коментар