16.01 Урок №35, 6
клас
Тема.
Викриття
пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова. Діалог як основна
форма розкриття сюжету. Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль
художньої деталі. Підтекст. Символічність назви.
Мета:
Ознайомити учнів зі змістом оповідань А.П. Чехова, усвідомити їхні
ідейно-художні особливості та естетичну привабливість, моральну значимість; розвивати образне
та логічне мислення, навички роботи з художнім текстом, уміння виразно,
вдумливо читати, переказувати, характеризувати героїв, визначити роль художніх
засобів, висловлювати свої думки та
враження; виховувати прагнення до духовності, до утвердження
власної гідності, до боротьби із власними видами.
Тип уроку:
комбінований урок.
Обладнання: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до оповідань.
Хід
уроку
І Вступна частина
1.Забезпечення емоційної
готовності учнів до уроку.
ІІ
Перевірка домашнього завдання
Бесіда за питаннями:
1. Знайдіть і виразно прочитайте портретн характеристики
героїв оповідання А.П. Чехова. На їх основі розкажіть про соціальне,
матеріальне становище, риси характеру героїв.
2. Розкажіть про свої враження від оповідання А.П. Чехова
ІІІ Оголошення теми та завдань
уроку.
Викриття пристосуванства,
підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова. Діалог як основна форма розкриття
сюжету. Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої
деталі. Підтекст. Символічність назви.
·
повторити текст ( зміст зустрічі Товстого і тонкого)
·
зробіть аналіз тексту
схарактеризуйте
образи героїв ( зовнішність,соціальний стан,
поведінку. мотиви поведінки)
·
згадайте особливості стилю Чехова ( гумористичне
оповідання, художня деталь, діалог,підтекст, іронія)
·
підготуйте висновки
·
презентуйте відповідь.
IV Сприйняття і засвоєння учнями навчального
матеріалу
Є щира повага до людини, відверте
захоплення її успіхами, а є підлабузництво, бажання отримати якусь вигоду; є
реальна оцінка своїх вад характеру, недоліків, а є самоприниження,
втрата гідності. Інколи між ними існує досить незначна межа. Розбиратися в
тонкощах цього питання та милуватися майстерністю ми й будемо на сьогоднішньому
уроці.
1. Словникова
робота
(працювати за підручником поняття гумор, художня деталь,
діалог, іронія, підтекст).
2. Практична
робота з текстом оповідання
ü Гумор
ü Іронії
ü Художньої деталі.
V Рефлексія
Продовжте речення:
Я відкрив (ла) для себе…
VІ підсумок уроку. Оцінювання.
-
Що нового ви дізнались
на сьогоднішньому уроці?
-
Що вас вразило?
Здивувало?
-
Про що б ви ще
хотіли дізнатись?
VIІ Домашнє завдання
Уміти аналізувати вивчені оповідання А.П. Чехова.
Немає коментарів:
Дописати коментар