неділя, 22 січня 2017 р.

Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

23.01                                    Урок №37, 6 клас
Тема.  Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.
Мета: Ознайомити учнів із творчістю американського письменника Джека Лондона; з’ясувати особливості творчої манери письменника на прикладі оповідання "Жага до життя"; розвивати навички аналізу художнього тексту, зв’язного мовлення, інсценізації, творчої уяви; виховувати гуманізм.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

Хід уроку
І Вступна частина
1.Забезпечення емоційної готовності учнів до уроку.
ІІ Оголошення теми та завдань уроку.
Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.
1.Розповісти про головні віхи життєвого й творчого шляху письменника та місце в ньому оповідання «Жага до життя».
ІІІ Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу.
Опрацювання біографії письменника. За підручником.
Оповідання «Жага до життя» Джек Лондон написав (1906) року . Це дуже цікаве і повчальне оповідання про Північ, про ненаситну жадо­бу людей до золота, про золоту лихоманку, яка охопила багатьох американців наприкінці XIX ст., після того як у 1896 р. на річці Юкон, що на Алясці, було знайдено золото. Уже через 2 роки на пустельних землях виросло місто Даусон-сіті з 10 тисячами жителів. А всього на Аляску прибуло 25 тисяч золотошукачів.
Автор оповідання теж побував у Клондайку — так називався район пошуків золота. У 1897 році він і його родич ку­пили собі хутряні куртки, взяли все необхідне для суво­рої зими і подалися за щастям. Зима на Алясці завжди морозяна, температу­ра сягає -65°С. Тільки смілива людина витримає такі умови життя.
Джек Лон­дон був сміливцем .
Бесіда
        Яке враження справив на вас  твір?
        Творчий переказ від першої особи.
        Назвіть головних героїв. Скільки їх? ( Двоє. Білл та його товариш)
        Як ви вважаєте, чому головний герой не         має імені? ( Автор прагне  до узагальнень.  Його цікавить просто людина в критичній ситуації, головне, щоб вона залишилася людиною )
        Як ви оцінюєте вчинок  Білла? ( Як аморальний. Адже він покинув свого хворого товариша серед  безкрайньої пустелі)
        Що допомогло герою вижити? ( Те, що він любив життя, боровся за нього щосили)

ІV Рефлексія.
Прийом «Продовжте речення»
-         Найбільше мене вразило те, що…

V підсумок уроку. Оцінювання.
-         Що нового ви дізнались на сьогоднішньому уроці?
-         Що вас вразило? Здивувало?
-         Про що б ви ще хотіли дізнатись?
VI Домашнє завдання.

Розповідати біографію письменника. Переказувати оповідання «Жага дожиття».

1 коментар: