Архів блогу

неділя, 5 лютого 2017 р.

Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі Альбера Камю «Чума».

25.01                                    Урок №38, 11 клас , 2 год.
Тема. Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі Альбера Камю «Чума».
Мета: Допомогти учням з’ясувати різні можливості мораль­ного вибору людини в межовій ситуації; розвивати навички філософського прочитання твору; характе­ристики героїв; виховувати почуття відповідальності за свій моральний вибір, прагнення до самопізнання та самовдосконалення.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.
Хід уроку
І Вступна частина
1.Забезпечення емоційної готовності учнів до уроку.
ІІ Перевірка домашнього завдання
Бесіда за питаннями:
1.     Схарактеризуйте екзистенціалізм як філософію та літературне явище.
2.     Знайдіть у романі «Чума» риси екзистенціалізму.

ІІІ Оголошення теми та завдань уроку.
Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі Альбера Камю «Чума».
1.     Висловлювати особливе ставлення до проблем, що піднімаються у творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту.
IV Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу.
           За певних умов кожна людина опиняється в ситуації вибору. Одна намагатиметься перехитрити долю, друга удаватиме, що вза­галі не помічає проблем, третя почне шукати оптимальні виходи зі складної ситуації. Кожний із цих виборів буде, за філософією екзистенціалістів, свідчити про рівень самосвідомості, моральної чистоти.
А. Камю в романі «Чума» зіставляє різні типи людської психі­ки. Для кожного з героїв твору настає час прозріння, коли оголю­ється справжня цінність людського буття, коли вже не залишаєть­ся жодних ілюзій. Якими ж є герої роману? Який моральний вибір вони роблять? Це ми з’ясуємо, попрацювавши на уроках.
V Рефлексія
Продовжте речення:
             3 героїв роману «Чума» найбільше враження справив на мене...
VІ підсумок уроку. Оцінювання.
-         Що нового ви дізнались на сьогоднішньому уроці?
-         Що вас вразило? Здивувало?
-         Про що б ви ще хотіли дізнатись?
VIІ Домашнє завдання
Скласти характеристику героїв твору, висловлювати про них свою думку.






Немає коментарів:

Дописати коментар