Архів блогу

неділя, 5 лютого 2017 р.

Розвиток мовлення № 3. Твір за романом Альбера Камю «Чума». (письмово)

01.02.                                 11 клас (2 год ) урок № 40
Тема.  Розвиток мовлення № 3. Твір за романом Альбера Камю «Чума». (письмово)
Мета: ознайомити  зв’язне писемне мовлення учнів; розвивати  навички визначати головне й деталі, висловлювати власні думки, аналізуючи твори, обґрунтовувати власні твердження; виховувати  найкращі людські якості.
 Тип уроку: розвиток мовлення.
Обладнання: зміст тексту тез.
Хід уроку
І Вступна частина.
1.     Створення емоційної готовності учнів до уроку
ІІ Оголошення теми уроку та завдань.
Розвиток мовлення №3.  Твір за романом Альбера Камю «Чума». (письмово)
1.     Правильність написання тез.
2.     Орієнтовний обсяг тез.
ІІІ Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу.
Психологічний стан людини набув особливого значення на початку вже ХХ століття. Особливо літературні оповідання змогли яскраво це підкреслити. Серед таких творів опинився роман "Чума", написанню якого Альбер Камю присвятив не один місяць роботи.
У своїй праці автор зміг "влізти" в середину людини, побачити її внутрішній світ, її думки та бажання. Роман "Чума" в своїй сюжетній лінії ховає удавану біду, яка сталася в Алжирі, в містечку Оран. Твір вийшов багатоплановий, але для символічності теж знайшлося місце. Письменник зміг за допомогою абстрактності підкреслити особливість людського життя та, звертаючись до філософії, в творі поговорити про, притаманні людям, співчуття та осуд.
Робота Камю дає зрозуміти, що людина — це центр усього. Тільки людина має право вибору. І тільки від неї самої залежить її подальше життя. Якщо обере самотність, то відречеться від людей та піде якнайдалі. А якщо обере оточення, то назавжди лишиться з людьми.
Саме ця проблема — проблема вибору у розглядається Камю у романі "Чума". Слово "чума" не має під собою конкретне значення хвороби, це, скоріш за все, просто якась величезна сила, притому ще й абсурдна, яка стимулює людину увесь час робити той чи інший вибір. Але символічний образ чуми переростає у реальну хворобу, яка змушує обирати: залишитись та боротись, чи втекти та померти на самоті.
Розповідь про події у романі веде лікар — Ріє. Він знаходиться у центрі подій та намагається врятувати становище. Спочатку він відносився до людей із відкритою зневагою, але, коли побачив, як більша частина вирішує залишитись та поборотись, його ставлення змінюється. Окрім цього сам лікар розповідає про себе у третій особі.
Досить важливим є те, що у цій ситуації ще знаходяться герої, внутрішній світ яких виходить через зовнішні вчинки.
Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал підручника


Немає коментарів:

Дописати коментар