27.02 Урок №47, 11 клас 2
год.
Тема. Життєвий
і творчий шлях колумбійського письменника Габріеля Гарсія Маркеса.
Мета: Ознайомити
і зацікавити учнів подробицями життя і творчості письменника; розвивати
навички сприйняття інформації на слух, виділення в ній головного, уміння
визначати проблематику та тематику творів, ознаки літературних напрямів; виховувати
прагнення до пізнання, любов до літератури, естетичний смак.
Тип уроку:
комбінований урок.
Обладнання: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до творів.
Хід
уроку
І Мотиваційний етап.
1.Забезпечення емоційної
готовності учнів до уроку.
ІІ Актуалізація суб’єктивного досвіду й
опорних знань.
Бесіда за питаннями:
Чи сподобалась вам «чайна
царемонія» японців?
ІІІ Оголошення теми та завдань
уроку.
Ознайомитись
із подробицями життя і творчості
письменника
IV Сприйняття і засвоєння учнями навчального
матеріалу.
Опрацювати біографію письменника за підручником.
Самостійна робота (у
парах).
Складіть по три питання
для інтерв’ю з письменником і дайте на них відповіді.
V Рефлексія.
Продовжте речення:
VІ Підсумок
уроку. Оцінювання роботи учнів.
-
Що нового ви
дізнались на сьогоднішньому уроці?
-
Що вас вразило?
Здивувало?
-
Про що б ви ще
хотіли дізнатись?
VIІ Домашнє завдання
Знати біографію письменника.
Прочитати роман «Сто років самотності».
Індивідуальне
завдання: підготувати повідомлення про історію
створення роману.
Немає коментарів:
Дописати коментар