Архів блогу

субота, 5 листопада 2016 р.

Розвиток мовлення №1. Твір «Мій улюблений міф».

05.10                              Урок №10
Тема.Розвиток мовлення №1.  Твір «Мій улюблений міф».
Мета:Підсумувати й  узагальнити  знання учнів про міф; розвивати навички написання творів, характеристики героїв, висловлення своїх думок та вражень; виховувати духовну стійкість, оптимістичне світобачення, наполегливість у навчанні та праці, досягненні шляхетної мети.
Тип уроку: розвиток мовлення.
Обладнання: зразки творів, підручник О.М. Ніколенко.
Хід уроку
І Вступна частина
Створення емоційної готовності учнів до уроку.
ІІ Оголошення теми уроку та завдань.
Розвиток мовлення №1. Твір «Мій улюблений міф».
1.Розвивати навички написання творів, характеризувати головних героїв.
2. висловлювати свої думки та враження.

IІІ Робота над написанням твору.
1.     Пригадатайте структуру твору
2.     Зачитування зразка твору
3.     Бесіда за змістом зразка
4.     Самостійна робота над написанням твору
    Я прочитала багато міфів, і грецька міфологія полонила мене своїм оптимізмом, красою, благородством. Прометей, Ахілл, Геракакл, Деметра, Персефона, Дедал, Ікар та багато інших героїв надовго залишаються в пам’яті. Та найбільше мені сподобався Орфей.
Він був дивовижним співаком. Орфей «співав так, що зачаровував навіть диких звірів, а дерева і скелі підступали ближче послухати той спів». Замовкали тоді галасливі птахи, вщухали буйні вітри, морські хвилі лагідно лягали на берег. І вся природа завмирала, слухаючи божественного співця. Музика і спів Орфея допомогли аргонавтам здолати труднощі їхнього походу за золотим руном.
Орфей зазнав романтичного кохання до Евридики. Та не судилося їм щастя. Евридика померла від укусу змії. А Орфей тяжко переживав її смерть. Він самотньо сидів на березі моря, і його спів бринів, як плач.
Не витримуючи розлуки з коханою, Орфей вирішив спуститися у царство мертвих і вивести звідти Евридику. Він звернувся з проханням до бога підземного царства Аїда. У його словах було скільки щирості, туги, палкого кохання, що Аїд змилосердився і відпустив Евридику.
Щасливий, він повертався на землю. Та все ж не зміг уберегти кохану. Під час подорожі на землю, турбуючись про Евридику, Орфей озирнувся і через це навіки її втратив.
До кінця своїх днів Орфей тужив за Евридикою, залишившись їй вірним.
Мене привабив цей герой своїм великим талантом і надзвичайною вірністю у коханні.
Як згадка про дивовижний талант Орфея на небі палає сузір’я Ліри. А про його вірну любов люди розповідають легенди ось уже багато століть.

ІV Домашнє завдання.
1.     Опрацювати матеріал підручника с.42-43.



Немає коментарів:

Дописати коментар