Архів блогу

субота, 5 листопада 2016 р.

Жіночі образи роману. Психологізм творчості Стендаля. Багатозначність назви роману.

05.10.                             Урок №5
Тема. Жіночі образи роману. Психологізм творчості Стендаля. Багатозначність назви роману.
Мета: Поглиблювати знання учнів про значення образу у будові художнього твору; розвивати навички самостійного аналізу твору; виховувати  справжні життєві цінності.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, узагальнення та систематизація набутих знань.
Обладнання: підручник Д.С. Наливайко, текст роману «Червоне і Чорне», ілюстрації до твору.
Хід уроку
І Вступна частина
Створення емоційної готовності учнів до уроку.
ІІ Оголошення теми уроку та завдань.
   Жіночі образи роману. Психологізм творчості Стендаля. Багатозначність назви роману.
Розвивати навички самостійного аналізу твору.
ІІІ Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу. Повторення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань.
Самостійна робота.
І – варіант
1.     Де починається дія роману? Поміркуйте, яку роль відіграють картини природи, створені на початку роману?
2.     Що ми дізнаємося про головного героя на початку роману?
3.     Хто з персонажів роману мав вплив на формування світогляду Жульєна Сореля?
ІІ – варіант
1.     Яку характеристику автор дає пану меру? Поміркуйте, чому саме з цим персонажем насамперед знайомляться читачі.
2.     Що вам відомо про походження головного героя Жульєна Сореля?
3.     Чи можна назвати Жульєна Сореля самотнім романтичним героєм? Обгрунтуйте міркування.
ІІІ – варіант
1.     Пригадайте, чому пан мер вирішив узяти гувернера своїм дітям? Як ви вважаєте, якого узагальнюючого змісту набуває ця деталь?
2.     Які книжки читав Жульєн Сорель? Як він ставився до цих книжок?
3.     Зробіть висновок, чому ж Жульєн Сорель вступає у конфлікт із провінційним суспільством.
ІV – варіант
1.     Яке враження справляє вищий світ Парижа на Жульєна?
2.     Як ставляться до Жульєна Сореля пан мер, пан Вально?
3.     Що і кому хотів довести Жульєн, домагаючись прихильності пані де Реналь? Чи було його кохання щирим? Обгрунтуйте свою думку.
4.     ІV Домашнє завдання.
1.     Опрацювати матеріал підручника с. 41-48.



Немає коментарів:

Дописати коментар